Accelerate, St. James’ Hospital improves health information management using Canon document solutions

Bolnica Svetog Džejmsa: poboljšavanje produktivnosti i iskustva za pacijente

Izazov

Jedna od najvećih univerzitetskih bolnica u Evropi, Bolnica Svetog Džejmsa ima preko 3.500 zaposlenih i 110 konsultanata u 11 kliničkih direktorata i 10 odeljenja. Poseduje najprometniji urgentni centar u Dablinu, koji je samo 2010. godine imao 45.230 poseta pacijenata.

1998. godine, Bolnica Svetog Džejmsa je među prvima usvojila elektronsko upravljanje dokumentima (Electronic Document Management – EDM). Prema savetu kompanije Canon, uveli su sistem arhiviranja i preuzimanja na odeljenjima urgentnog centra i socijalni rad kako bi organizovali i unapredili veliku količinu papirne dokumentacije koja se generiše.

Upravljanje dokumentima je prethodno bio mukotrpan posao, što menadžer IT poslova Mari Sinot objašnjava na sledeći nači: „Pacijenti su dobijali fizičke kartone sa njihovim detaljnim informacijama. Taj karton se prosleđivao lekaru, a zatim se vraćao nazad. Kartoni su se potom odlagali na police. Ovo je povećavalo verovatnoću grešaka, kao što je gubitak fascikle, što je vodilo dužem čekanju, vremenu konsultacija i tretmana.“

2004. godine, Bolnica Svetog Džejmsa počela je sa proširivanjem svog EDM portfolija – uvodeći dva SAP ERP modula za obradu transakcija i upravljanje poslovanjem. Međutim, kako se Pet Bejli, tehničar podrške za SAP sistem u bolnici, priseća: „Shvatili smo da iako SAP moduli savršeno obavljaju poslove za odeljenja finansija i ljudskih resursa, bilo je prostora za poboljšanje skladištenja, indeksiranja i preuzimanja fascikli.“

Accelerate, St. James’ Hospital improves patient experience using Canon document management solutions

Canon rešenje

Nakon detaljnog istraživanja tržišta, bolnica je odabrala rešenje kompanije Canon za upravljanje dokumentima: „Delovalo je kao logičan izbor, s obzirom na to koliko dobro se pokazalo u drugih odeljenjima bolnice.“ Međutim, Bejli se priseća da je imao jednu tehničku nedoumicu: „Koliko god da je to rešenje delovalo dobro, da li je moglo da se integriše sa SAP modulima? Odgovor je bio „da, sa lakoćom“.

"Proces preuzimanja mogao je da traje između pet minuta i sat vremena. Sada bukvalno traje nekoliko sekundi."

Prednosti

Na odeljenju urgentnog centra, prednosti su bile odmah vidljive: „Sa novim rešenjem kompanije Canon, karton pacijenta se zavodi i skenira samo jednom. Lekar zatim može da ga pronađe i pristupi mu digitalno jednim klikom na dugme. Proces preuzimanja je trajao između pet minuta i sat vremena, u zavisnosti od toga gde se nalazi. Sada je za to potrebno nekoliko sekundi.“

Međutim, Sinot je uskoro shvatila da su mogućnosti ove tehnologije veće od samog arhiviranja, brze pretrage i preuzimanja kartona: „Kapacitet skladištenja ovog rešenja je beskonačan. I što je jako važno, rešenje je raznovrsno. Shvatili smo da možemo da ga koristimo i na kliničkom odeljenju fotografije. Zapravo, postajalo je jasno da ima potencijal da unapredi rad bilo kog odeljenja.“

Sledeća odeljenja koja su koristila prednosti rešenja jesu odeljenja finansija i ljudskih resursa: „Omogućava nam da čuvamo važne, poverljive dokumente na jednom mestu. Napredni administrativni režim omogućava da pristup bude dodeljen samo odgovarajućim osobama. To je jednostavan, efikasan i bezbedan sistem zavođenja koji omogućava zaposlenima u odeljenjima za ljudske resurse i finansija da brzo rade. Ako postoji problem, da ne bi morali da provedu sat vremena tražeći po vitrinama sa fasciklama, ovlašćeno osoblje sada može da koristi jedinstveni sistem označavanje pre utvrđivanja problema i njegovog rešavanja za kraće od jednog minuta.“

"Sve to doprinosi usredsređenijoj i profesionalnijoj usluzi."

Accelerate, St. James’ Hospital boosts productivity using document management software from Canon

Druga odeljenja koja koriste prednosti rešenja kompanije Canon za upravljanje zdravstvenim informacijama uključuju kliničko odeljenje za fotografiju – gde se digitalne slike (snimljene fotoaparatom Canon EOS 1Ds Mark III), kako Sinot objašnjava: „sada direktno čuvaju u pacijentovoj datoteci i bezbedno čuvaju kako bi se izbegao gubitak ili neovlašćeni pristup. Evidentiranje slika omogućava konsultantu da efikasnije nadgleda probleme koji se ponavljaju kao što su promene na koži.“

Sinot i Bejli se slažu oko toga da prednosti rešenja kompanije Canon ne obuhvataju samo smanjivanje količine papira u kancelariji: ono takođe drastično poboljšava doživljaj krajnjih korisnika, to jest, samih pacijenata. „Evidenciji o pacijentima može da se pristupi centralno, što omogućava nadležnom lekaru pregled prethodnih kliničkih podatak, čime se ubrzava pacijentovo lečenje... Rezultat svega toga je usredsređenija i profesionalnija usluga.“

Za Bejlija, najbolje priznanje rešenja kompanije Canon jesu povratne informacije bolničkog osoblja: „Odeljenja koja su već implementirala rešenje traže načine povećavanja njegovog potencijala. Odeljenja koja nisu, rado bi želela da im se pridruže.“ Sinot zaključuje: „Rezultati su pokazali da je tranzicija jednostavna i svrsishodna za svako odeljenje.“

Saznajte više

Obratite nam se

Otkrijte kako možemo da doprinesemo ubrzavanju vašeg poslovanja

Saznajte više