USREDSREDITE SE NA VOĐENJE POSLA
Canon imagePROGRAF eService

Usredsredite se na vođenje posla i pustite da se Sertifikovani partneri brinu o vašem ploteru. Pomoću usluge Canon eService, plaćate samo mastilo koje potrošite. Uključeni su rezervni delovi i usluga na lokaciji.
ZATRAŽITE INFORMACIJE

5 ključnih prednosti usluge eService za Canon imagePROGRAF

  1. Platite samo mastilo koje koristite! Uvek ćete plaćati fiksnu cenu za određenu količinu potrošenog mastila.
  2. Sve je uključeno! Ne morate da brinete o mastilu, o rezervnim delovima i o usluzi na lokaciji. Naš Sertifikovani partner će biti unapred obavešten kada treba nešto zameniti, i njegov tim zadužen za održavanje će se pobrinuti za to.
  3. Bezbedni onlajn daljinski nadzor. Kada je vaš ploter povezan sa bezbednom uslugom zasnovanom na informatičkom oblaku, tim servisera može da nadgleda njegov status, da reaguje ako dođe do bilo kakvog problema i da na vreme pruži uslugu servisiranja ili održavanja.
  4. Dobijte mastilo na vreme. Zahvaljujući sistemu nadgledanja plotera i obaveštavanja u realnom vremenu, Sertifikovani partner je upozoren na nizak nivo mastila i šalje vam novi kartridž sa mastilom. Nikada više vam neće nestati mastila!
  5. Vrhunska podrška za bezbrižan rad. Uz uslugu eService kompanije Canon, sasvim ste bezbrižni: usredsređujete se na svoj posao a ne brinete da li je vaš ploter spreman za zadatak koji treba obaviti.

Canon Camera

Izaberite svoj paket Canon eService

U zavisnosti od vaših potreba za štampanjem, Canon Sertifikovani partneri vam pružaju prilagodljive pakete usluge eService, sa cenama prilagođenim tiražima koje štampate. Što više štampate, manje plaćate za 1 ml mastila.

OBRATITE SE NAŠIM SERTIFIKOVANIM PARTNERIMA RADI PREZENTACIJE

Najčešća pitanja

Koje prednosti mi donosi eService?

Usluga eService donosi nekoliko ekskluzivnih prednosti. Pomenimo nekoliko:
a) pristup efikasnijoj usluzi od strane dobavljača usluge;
b) automatsko dopunjavanje mastila;
c) platite za ono što odštampate – predvidivi troškovi štampanja uz model fakturisanja po ml;
d) ujednačeni novčani tokovi;
e) servisiranje i podrška tokom čitavog trajanja ugovora;
f) maksimalno produženo vreme ispravnog rada.

Šta je pokriveno a šta nije pokriveno uslugom eService?

Uslugu eService pruža Canon Ovlašćeni partner, a precizni odredbe i uslovi mogu da se razlikuju. Uopšteno posmatrano, ugovor pokriva kompletno potrošeno mastilo, rezervne delove, periodično održavanje, popravke kvarova. Takođe, u zavisnosti od ugovora može da uključuje naknadu za iznajmljivanje plotera, za pravljenje rezervnih kopija, za određeni nivo servisiranja (kao što je minimalno vreme za reagovanje). Proverite detalje sa Canon Ovlašćenim partnerima.

Koje podatke prati usluga eService?

Usluga eService omogućava Canon partnerima da daljinski nadziru štampače i proveravaju kodove grešaka, upozorenja, nivo mastila i korišćenje medija. Server usluge eService u vlasništvu je kompanije Canon i nalazi se u Evropi.

Šta mogu da odštampam pomoću jednog ml mastila?

Potrošnja mastila po m2 varira u zavisnosti od tipa medija, od toga da li štampate slike i od uređaja, pa nije moguće dati precizan odgovor. Ipak, možete očekivati prosečnu potrošnju od 0,3-1,0 ml po 1 m2 za crteže u boji ili za crno-bele crteže, 2-6 ml po 1 m2 za poster, 6-12 ml po 1 m2 za fotografiju. Tačnu količinu mastila po otisku možete proveriti pomoću besplatnog softvera Accounting Manager, ili direktno sa plotera preko evidencije štampanja.

Kako se meri potrošnja mastila?

Svaku kapljicu mastila koju izbaci glava štampača meri i evidentira štampač. Štampač evidentira kompletnu potrošnju mastila, uključujući ono koje je korišćeno za štampanje i za održavanje štampača, kao što je periodično čišćenje glave.

Kako funkcioniše nadzor?

Podatke prikuplja programski agent instaliran na PC-ju ili na serveru, neprekidno povezan sa štampačem. Štampač generiše sirove podatke, a agent ih prikuplja i šalje u LFP Monitor - onlajn platformu koja vam omogućava da pristupate kontrolnim tablama usluge eService.

Da li se agent za uslugu eService može instalirati daljinski?

Da, serviser Canon ovlašćenih partnera može daljinski da instalira programskog agenta za uslugu eService, ne dolazeći u posetu i bez ličnog kontakta.

Šta ako ne iskoristim kompletno mastilo uključeno u tromesečnu naknadu?

Tromesečna naknada pokriva sve troškove, uključujući određenu količinu mastila, bez obzira da li je iskoristite ili ne. Neiskorišćeno mastilo nije moguće preneti u sledeće tromesečje; međutim, možete pojedinačno dogovoriti sa Canon ovlašćenim partnerom neko obostrano prihvatljivo rešenje.

Šta ako iskoristim više mastila nego što je uključeno u tromesečnu naknadu?

Za svaki dodatni mililitar mastila plaćate fiksnu cenu – nemate zbog čega da brinete, jer plaćate samo onoliko koliko stvarno odštampate.

Povezani proizvodi i rešenja