Smart Working

Powered by Canon
SmartWorking_headerimage_1920x1080

Svakodnevni odlazak u kancelariju nekada je predstavljao normu. Globalna pandemija je redefinisala način rada: danas zaposleni obavljaju svoje zadatke sa različitih mesta: u kancelariji, kod kuće, iz prostora za zajednički rad (coworking) ili u pokretu.


U tom hibridnom kancelarijskom okruženju vaši zaposleni se suočavaju s uobičajenim izazovom obrade, skladištenja i preuzimanja dokumenata ključnih za poslovanje s više lokacija, pristupa njima u stvarnom vremenu i praćenja odluka, putem autorizacije ili čak istorije verzija. Neke od tih dokumenata potrebno je i odštampati da bi se ispunili zakonski zahtevi, što prilikom rada na daljinu povlači za sobom povećani rizik od neusaglašenosti i visoke troškove. Upotreba različitih i neintegrisanih alata rezultira lošim performansama i niskom produktivnošću.


Canon vam može pomoći da proširite svoje radno iskustvo sa kancelarije na udaljene lokacije. Naša hibridna rešenja podržavaju automatizaciju složenih poslovnih procesa, upravljanje dokumentima, skeniranje i štampanje s bilo kojeg mesta.

Automatizacija poslovnih
procesa i saradnja

Dizajnirana za optimizaciju složenih poslovnih procesa i upravljanje dokumentima, rešenje Canon Cloud Workspace Collaboration omogućavaju udaljenim zaposlenima efikasan rad s bilo kojeg mesta.

ili se obratite našim ovlašćenim partnerima radi prezentacije uživo.

Upravljanje dokumentima, štampanje i skeniranje, zasnovano na uređajima

Mogu li vaši zaposleni da obrađuju dokumente kod kuće baš kao u kancelariji? Morate li dokumente nesmetano da skenirate, skladištite, delite u zajednički radni prostor (skladištenje u „oblaku“, sharepoint i drugi) direktno s višenamenskog štampača i da ih štampate i pratite troškove, bez obzira gde su vam kolege?

Uz naše sveobuhvatne višenamenske štampače povezane s oblakom, vaši zaposleni mogu da izvršavaju zadatke s bilo kojeg mesta. Uz Canon uniFLOW Online i uz Canonove višenamenske štampače, zaposleni mogu da obrađuju dokumente podjednako efikasno kao da su u kancelariji. Karakteristika Filling Assist čak omogućava prepoznavanje dokumenata i popunjavanje naziva datoteka i metapodataka unapred. Pored toga, možete pratiti njihove troškove štampanja i skeniranja, uz odvojeno obračunavanje za privatno i poslovno štampanje kod kuće.

Zavisno od količine štampanja i skeniranja, kao i od veličine vašeg radnog prostora, možete izabrati višenamenske štampače Canon i-SENSYS X ili imageRUNNER ADVANCE DX i imageFORMULA skenere, sve integrisane s našim rešenjima, kako bi rad bio lakši i brži!

ili se obratite našim ovlašćenim partnerima radi prezentacije uživo.
Pogledajte posebne promocije naših ovlašćenih partnera.