Maksimalno uvećajte profit od tržišnih trendova
Tehnologija štampanja dekoracije enterijera koja vam pruža slobodu i fleksibilnost za odgovaranje na sve zahteve klijenata.
Pokažite dizajnerima šta omogućava digitalna štampa i otvorite novi svet mogućnosti pomoću štampe
Uz očekivanje da će globalno tržište kućne dekoracije doneti 644 milijarde USD do 2020. godine, da li ste vi spremni za revoluciju digitalne štampe?
Za razliku od drugih industrija, tehnologija digitalne štampe nije u potpunosti preuzela tapete. Međutim, sa sve intenzivnijim promenama, samo je pitanje vremena kada će svi ostali prihvatiti nove načine štampanja.
Uz tako veliko nasleđe i tradiciju na polju štampanja tapeta, prelazak na digitalnu tehnologiju može da predstavlja smeo potez. Nastavite da čitate da biste saznali kako su se dve štamparije prihvatile izazova digitalnog štampanja tapeta i već oblikuju budućnost ove industrije.
Digitalna štampa omogućava da tapete budu kakve god poželite – nebo je granica. #UNLEASHPRINT uz ColorWave i pretvorite obične zidove spavaće sobe u personalizovana dizajnerska rešenja koja će vas oboriti s nogu.
Kompanija Wall Vision Group osnovana je u Borasu u Švedskoj 1905, a sada je vlasnik brendova kao što su Cole & Son, Mr Perswall (švedski brend za potpuno digitalnu štampu) i Wall and Deco (ekskluzivni italijanski brend za digitalno odštampane zidne obloge).
Fredrik Larson, generalni operativni direktor u kompaniji WallVision, kaže: „Imamo dugačku istoriju dizajniranja tapeta sa našim brendovima, ali takođe neprestano razvijamo nove dizajnerske varijante i mogućnosti. Možemo da štampamo pomoću skoro svih tehnika dostupnih na tržištu tapeta, od štampanja na površini iz 19. veka do najnovijih mašina za digitalnu štampu.
Ričard Kap, suosnivač kompanije Milton & KingDigitalna proizvodnja ima pozitivan uticaj na staro tržište, donoseći nove dizajnere, kupce i novu eru!
Kompanija Mr Perswall zasnovana je na želji da se tapete štampaju u malim serijama. Nakon uspostavljanja proizvodnje, ovaj brend nije imao nikakvih problema da pronađe dizajnere za svoje prilagođene tapete – mnogima je izražavanje kreativnosti kroz dizajnerska rešenja velikih dimenzija, umesto malih ponavljajućih šara, bilo veoma uzbudljivo.
„Digitalna štampa bila je i nastavlja da bude izazov za naše tradicionalne veštine štampe i naš pogled na način prodaje tapeta“, kaže Fredrik.
„Smatram da korisnici žele da dožive lepotu inovativnog dizajna. Digitalna štampa pruža izvanrednu priliku za dizajniranje izvan granica cilindara analogne štampe, čime se povećava interesovanje za prethodno staromodan proizvod.“
Kompanija Milton & King u potpunosti je posvećena prihvatanju tehnologije, a tvrdi da je „lider smele nove ere zidnih obloga“. Njihove moderne proizvodne metode koriste digitalne tehnike dizajna i proizvodnje, profile na društvenim mrežama i naše onlajn uzorkovanje.
Ričard Kap, suosnivač kompanije Milton & King, kaže: „Iako delimo sve romantične stavove o tapetama, sve što dolazi iz kompanije Milton & King proizvedeno je na digitalnoj presi.
Digitalna tehnologija omogućava novim dizajnerima da uđu na tržište bez velikih početnih troškova, i da se svetu predstave kao štampari tapeta. Još uvek nismo svedoci pravog uticaja digitalne tehnologije na tržište, […] ali kako kompanije investiraju u komercijalno isplativije mašine za tapete, tržište tapeta će se sve više menjati.“
Milton & King obožavaju da istražuju nova dizajnerska rešenja i da testiraju nove tehnologije. Kao relativne novajlije na tržištu, njihov entuzijazam prema novitetima inspiriše dizajnere i klijente. Ričard veruje da digitalno štampanje tapeta ima svetlu budućnost: „Smatram da digitalna proizvodnja ima pozitivan uticaj na staro tržište – to je početak nove ere. Ovo je uzbudljivo vreme na tržištu tapeta!“
Tehnologija štampanja dekoracije enterijera koja vam pruža slobodu i fleksibilnost za odgovaranje na sve zahteve klijenata.