LBN-hero1

Inovacije na polju usluga daju efikasnu strategiju štampe

Kao i mnoge druge lokalne uprave, londonski okrug Njuam morao je da smanji troškove i poveća efikasnost. Rešenje za daljinski pristup kompanije Canon pružilo je brži način za rešavanje ICT problema krajnjih korisnika i maksimalno je smanjilo opterećenje internih resursa. Stopa rešavanja problema iz prvog puta porasla je za 30%, a rešenje je bilo toliko uspešno da je prošireno na kompletan sistem višefunkcionalnih uređaja saveta.

LBN-image1

„Daljinska dijagnostika i održavanje predstavljaju čestu pojavu u IT sektoru, pa smo verovali da sličan pristup može da unese značajne prednosti u naš sistem za štampu. Pored toga, takođe smo znali da bismo na taj način imali bolji uvid u trendove štampe, što bi nam pomoglo da oblikujemo buduću strategiju za štampu.“

Geri Saseks, menadžer za ICT usluge