DM-hero1.jpg

MSP optimizuje celokupan lanac nabavke pomoću digitalnih mlaznih štampača i osigurava buduću konkurentnost

MSP je opsluživao klijente iz oblasti direktnog marketinga primenom definisanog postupka u tri koraka. Svi dokumenti za slanje su štampani unapred, korišćenjem ofset opreme sa ulaganjem listova. Oni su zatim doštampavani laserskim štampačima radi personalizacije i individualizacije. Nakon toga, ubacivani su u koverte spremne za slanje. To je imalo za posledicu godišnji obim štampe od približno 100 miliona poslatih pisama, proizvedenih postupkom u tri koraka. Markus Striker, izvršni direktor, objašnjava: „Suočavali smo se sa velikim izazovom na tržištu kako bismo ostali konkurentni. Osećali smo pritisak koji su doneli proizvodi za digitalnu štampu manjih obima na sečenom papiru, kao i ponude digitalnih mlaznih štampača u boji dostupne na tržištu. Pored toga, iako je naš uobičajeni proizvodni postupak optimizovan do krajnjih granica, i dalje smo se mučili da ostanemo konkurentni. Znali smo da moramo da promenimo stvari kako bismo osigurali budući rast.“

DM-image1.jpg

„Naš glavni cilj u kompaniji MSP je da na najbolji mogući način ispunimo zahteve naših klijenata. Spremni smo sve da žrtvujemo da bismo zadovoljili klijente. Smatramo da nam prelazak na digitalnu inkdžet štampu omogućava da ponudimo inovacije koje se očekuju na našem tržištu danas i ubuduće. Canon je sa nama od samog početka i odličan je partner u procesu donošenja odluka u vezi sa našom strategijom za budućnost i implementiranjem odgovarajućeg rešenja. Uz kompaniju Canon kao partnera, dobro smo opremljeni za budućnost.“

Markus Striker