Canon je pomogao kompaniji Staples da poboljša prihode pristupom okrenutim klijentima

Staples je najveća kompanija na svetu koja se bavi prodajom kancelarijskog materijala, sa preko 2.000 maloprodajnih objekata u 27 zemalja širom sveta.

Međutim, uprkos globalnom uspehu robne marke, ogranak kompanije Staples koji se bavi maloprodajom u Holandiji, suočen sa niskim prihodom i smanjenim prisustvom, morao je da primeni pristup koji je više okrenut klijentima kako bi ostao profitabilan na konkurentnom tržištu. Bilo je potrebno kreirati integrisaniji korisnički doživljaj kako bi se bolje usaglasile ponude u prodavnici i onlajn. Takođe su bili potrebni direktniji marketinški kanali radi personalizovanja i privlačenja klijenata.

Kompanija Staples je upotrebila poslovne usluge kompanije Canon kako bi sprovela program procene klijenata. Uz pomoć dobijenih informacija o klijentima, kompanija Canon je počela da razvija i proširuje ukupnu viziju.

Staples-image1.jpg

„Bio nam je potreban konsultantski pristup kako bismo stekli uvid u potrebe naših klijenata. Bilo nam je potrebno rešenje i strategija, ali nismo uspevali da ih pronađemo dok se nisu umešale korporativne usluge kompanije Canon.“

Ričard Houpermans, menadžer za poslovne usluge