Zašto da postanete partner kompanije Canon?

Radeći zajedno sa našim partnerima, kanal za partnere kompanije Canon spaja veštine i inovaciju potrebne za razvijanje brenda, proizvoda, rešenja i usluga kompanije Canon radi postizanja zajedničkog uspeha.

Mi u kompaniji Canon cenimo to da je našim partnerima potrebno sledeće:

  • Jasan put ka ostvarivanju profita koji je konkurentan sa drugim proizvodima i uslugama
  • Inovacije proizvoda koje su konkurentne na tržištu
  • Pouzdana isporuka i podrška za proizvode kompanije Canon
  • Partner koji ima kredibilitet na tržištu

Lakoća poslovanja

Kompanija Canon teži tome da partnerima olakša poslovanje sa nama; posvećeni smo tome da vam pružamo podršku u svakoj fazi, od planiranja do postprodajne podrške. Na naš pristup poslovanju utiče naša filozofija Kyosei, što u prevodu znači „zajednički život i rad za opšte dobro“. Naročito smo ponosni na naše zaposlene koji neprestano pokazuju usklađenost sa ovom filozofijom. Interakciji sa partnerima dajemo ljudsko lice i kolaborativni pristup – time garantujemo da ćemo razumeti vaše probleme i da ćemo dugoročno postizati zajedničku finansijsku dobit i uspeh.

Planirajte poslovanje

Dostupna su dva različita programa za partnere kompanije Canon, osmišljena tako da se savršeno uklope sa vašim mogućnostima i ekspertizom. Zajedno ćemo doći do najbolje kombinacije u skladu sa vašim godišnjim poslovnim planom. To će pružiti podršku vašim poslovnim ciljevima i omogućiti vam da se razvijate zajedno sa kompanijom Canon. Identifikovaćemo oblasti za razvoj kako bismo vam pomogli da uvećate vrednost, kompetencije i prednosti za poslovanje. Poslovni plan će obuhvatati detaljnu analizu vas kao partnera, što vodi dogovorenom strateškom pravcu definisanom putem jasnih ciljeva i vizije budućnosti. Sa vama radimo na planu aktivnosti radi ostvarivanja te vizije, njene revizije na svakih šest meseci radi praćenja napretka i prilagođavanja u skladu sa tim kako bismo bili sigurni da ste na pravom putu. Naše namensko upravljanje klijentima i profesionalno konsultovanje takođe će vam doneti odlične poslovne prilike i vredan uvid u tržište.

Podržite poslovanje

Programi za partnere kompanije Canon sačinjeni su od sveobuhvatnog kompleta sertifikata. Prvi korak je da pokažete da ste sposobni da pružite visok nivo veštine i znanja potreban za pružanje kvalitetnih usluga klijentima. Sertifikati ukazuju na vašu oblast ekspertize i širinu portfolija koji možete da ponudite novim klijentima. Sertifikati vam omogućavaju da pokažete veštine, ostvarite profit i da uživate u većem stepenu zadovoljstva krajnjih korisnika. Usredsređeni smo na razvoj pretprodajnih, prodajnih i postprodajnih kompetencija vašeg tima u vezi sa tehnologijom kompanije Canon. Pružamo vam pristup portalu kompanije Canon za učenje koji pruža kombinaciju direktne i veb obuke, osmišljene tako da vašem timu pruži opsežno znanje i iskustvo za pokretanje rasta.

Maksimalno povećajte profit

Naši programi za partnere razlikuju različite vrste partnera, sa različitim motivacijama za saradnju sa kompanijom Canon, pa stoga i različitim potrebama kada su u pitanju nivoi podrške. Nivo podrške koji dobijate zavisi od:
  • Lojalnosti i posvećenosti
  • Sertifikata
  • Mogućnosti
Pokretači poslovanja predstavljaju izuzetno važan element naših programa za partnere. Kompanija Canon će vam pružiti paket sa novčanom korišću koji garantuje povraćaj investicije. Pokretači će biti usklađeni sa vašim poslovnim planom kako bi vam pomogli da napredujete i proširujete poslovanje. Aktivno podržavamo rast, rezervne doboše i potrošni materijal, ko-marketing, tendere, promocije proizvoda, promocije u prodajnim salonima i specijalne ponude.

Generisanje potražnje

Identitet partnera kompanije Canon, materijali za prodajne salone i događaji pomažu vam da se maksimalno istaknete na tržištu i postignete prepoznavanje kod ciljne publike. Organizujemo događaje na međunarodnim maifestacijama, kao što je EXPO, koje možete da posetite – možete čak i da pozovete svoje klijente i potencijalne klijente. Imamo veb alatku za lociranje partnera, koja vam pomaže da potencijalne klijente u vašem regionu usmeravate ka vama i pruža vam preporuke u vezi sa načinom pristupanja jasnim i kvalitetnim podacima o klijentima. Takođe vam pomažemo sa kreiranjem upečatljivih poruka koje vam omogućavaju da se povežete sa klijentima i potencijalnim klijentima radi generisanja potražnje. U zavisnosti od vašeg nivoa sertifikacije i kompetencije, pružamo vam podršku putem dodatnog uvida u vertikale (npr. proizvodnju, obrazovanje, pravne poslove) i materijala za kampanje koje ciljaju različite donosioce odluka (npr. rukovodioce za finansije, IT i marketing).

Prodaja

Svi želimo veću prodaju, pa vam pružamo kompletan asortiman alatki koje će vam pomoći u obavljanju posla. U prodajne alatke spadaju:
  • Alatke za poređenje konkurenata i kontra-argumenti
  • Izveštaji o uvidima
  • Podrška za događaje
  • Konfiguratori
  • Vertikalne alatke
  • Sredstva za kampanje
  • Sadržaj za lidere u određenoj oblasti
Sve ove alatke dostupne su putem našeg portala za partnere koji služi kao vaš lični, non-stop dostupni veb menadžer za klijente, koji pruža sve potrebne informacije. Pored toga, tokom cele godine imamo promocije i inicijative namenski usmerene ka povećavanju prodaje klijenata.

Ispunite i prevaziđite očekivanja klijenata

Nakon kupovine naša posvećena služba podrške nastavlja da vam pomaže u pružanju izvanredne usluge klijentima i povećavanju potražnje u budućnosti. Nudimo:
  • Alatke za daljinsko servisiranje
  • Centre za pomoć
  • Programe za usavršavanje servisnih inženjera
  • Obuku
  • Tehničku podršku na lokaciji
  • Osiguranu budućnost