Wilder Story by Loraraine Poole

Vaše fotografije, naši omiljeni snimci: Ljudi i portreti

Od zamišljenih lica na baltičkim plažama do majstora pored mora udubljenog u posao, ovog meseca ste nam slali upečatljive portrete koji predstavljaju zanimljive osobe iz svih krajeva sveta. Evo našeg izbora slika koje ste otpremili u našu Galeriju.

Dreams of the Sea Nikolaja Pogodina

Dreams of the Sea Nikolaja Pogodina

„Ovu fotografiju sam snimio u mestu Vistula Spit, na obali Baltičkog mora – na najzapadnijem mestu u modernoj Rusiji i Istočnoj Pruskoj. Na tom mestu zaista možete da osetite dašak istorije – kao da je ostalo netaknuto modernim životom.

Dok sam šetao duž obale zaliva, pored delimično uništenih hangara Luftvafea, video sam dečaka kako sedi na zidu od cigala pored vode. Bio je zagledan u tirkizno more, kao da razmišlja o prošlosti te oblasti i o svojoj budućnosti. Veoma mi se sviđa taj kontrast, kao i to što slika ima sanjivi kvalitet, ali je zasnovana na realnosti. Ta scena me podsetila na moje detinjstvo.

Snimak sam napravio pomoću fotoaparata Canon EOS 6D i objektiva EF 24-105 L IS USM. Uglavnom fotografišem u RAW formatu i u režimu prioriteta blende. Ovaj snimak je napravljen pri f/9, ISO 100, uz žižnu daljinu 35 mm.“


Mr Potter Lorejn Pul

Mr Potter Lorejn Pul

„Prošlog avgusta sam posetila Lajm Ridžis u Dorsetu u Engleskoj, pošto je jedna od mojih fotografija bila na izložbi. Kada sam stigla, saznala sam da je već prodata i da ipak nije izložena. Pošto sam imala slobodnog vremena, odlučila sam da istražim ovaj prelepi grad na moru i da uživam u sjajnim prilikama za fotografisanje stanovnika i turista. Hodali smo pored male, tamne šupe čija su vrata bila širom otvorena i, pošto sam prilično radoznala, ušla sam da vidim šta ima unutra. Lokalni grnčar je završavao šolje koje je upravo napravio za prodaju. Bio je slika i prilika starog morskog grnčara, sa keceljom uprljanom glinom, izanđalim izgledom i izvanrednom bradom. Bio je sâm i duboko skoncentrisan, okružen glinom, činijama i konzervama, dok je na starim, ispranim zidovima visio grnčarski alat. Stajala sam po strani, posmatrala kako radi i napravila niz fotografija, pokušavajući da zabeležim njegovu smirenost i veštinu.

Da bih dobila sliku sa kontrastom i detaljima, koristila sam ISO 800. Želela sam da do maksimuma iskoristim dostupno svetlo, a ne volim da koristim blic. Otvor blende je bio f/4,5. Ono što mi se zaista sviđa u vezi sa ovim portretom je to što se grnčar nalazi u prirodnom okruženju. To daje odličan kontekst njegovoj ličnosti i zanatu.

Ova fotografija je snimljena pomoću fotoaparata Canon EOS 6D i objektiva Canon EF 24mm-105mm L.“

Delite slike

Želite priliku da se vaša slika pojavi ovde? Tema za sledeći mesec je poigravanje sa svetlom. Zabeležite izlazak sunca, snimite magiju sumraka ili pokažite smelost i eksperimentišite sa blicem. Pokažite kreativnost sa svetlom i delite fotografije u našoj galeriji.

Pošaljite fotografije