Postizanje jasnoće i mnoštva detalja pri slabom osvetljenju

Beleženje jasnih detalja pri slabom osvetljenju zahteva malo promišljanja i eksperimentisanja. Ako nameravate da fotografišete u sumrak, pokušajte da izađete u vreme zalaska sunca kako biste se upoznali sa lokacijom. Moći ćete da zabeležite i interesantnu atmosferu i boje sumraka.

Da biste zabeležili jasne detalje, često ćete morati da koristite visoku postavku ISO osetljivosti, ali dok to budete radili, imajte u vidu povećan šum, koji može da doprinese da konačni rezultat izgleda prašnjavo ili zrnasto. Ovaj efekat možete da umanjite tako što ćete sniziti postavku ISO osetljivosti, kao i korišćenjem duže ekspozicije. Postarajte se da fotoaparat bude što mirniji, tako što ćete koristiti tronožni ili jednonožni stativ, ili tako što ćete ga nasloniti na nešto čvrsto.

Međutim, pomoću DIGIC procesora slike kompanije Canon možete da priuštite da snimate pri višim postavkama ISO osetljivosti. Ova tehnologija inteligentno smanjuje šum i čuva fine detalje. To vam daje više kreativnih mogućnosti pri slabom osvetljenju nego ikada pre.

Detalji pri fotografisanju u uslovima slabog osvetljenja