Bez obzira na to da li je u pitanju sjajna maloprodajna brošura, flajeri za otvaranje restorana ili informativni poster pružaoca usluga zdravstvene zaštite, štampanje igra ogromnu ulogu u strategijama komunikacije za mnoge industrije. U stvari, nedavna istraživanja ukazuju na to da maloprodaja, proizvodnja, zdravstvena zaštita i javni sektor troše 50% budžeta za komunikaciju na štampanje1, a da ni druge branše ne zaostaju puno.
Međutim, kreiranje štampanih marketinških materijala visoke upečatljivosti može da bude skupo, naročito kada 95% kompanija eksternalizuje marketinške potrebe štampe specijalizovanim dobavljačima usluga. Obično je to zato što traže profesionalni kvalitet i nemaju interne resurse potrebne za njegovo obezbeđivanje.
Ne treba razmišljati samo o finalnom odštampanom materijalu; bez kompetentnog internog dizajnerskog tima, preduzeća se često odlučuju da eksternalizuju kompletan proces, od dizajniranja do proizvodnje. Iako eksternalizovanje može da pruži ekonomiju obima, organizacije koje samo žele brzo da kreiraju ad-hoc materijale mogu da iskuse frustraciju u pogledu vremena i troškova proizvodnje.
Pošto su budžeti za marketing manji nego ikada pre, organizacije su pod pritiskom da smanje troškove, ali zahvaljujući novim rešenjima na tržištu, kao što je PosterArtist, preduzeća neće morati da prave kompromise po pitanju štampanja. Organizacije sa Canon uređajem sada će imati bolje alatke za dizajniranje i kreiranje marketinških materijala u okviru preduzeća, u slučajevima kada eksternalizovanje nije isplativo.