Izveštaj o uvidima: Istraživanje budućnosti štampe
Istraživanje o tome kako trenutna ponašanja potrošača, stavovi i tehnologije oblikuju buduće trendove i kako pružaoci usluga štampe (PSP) mogu iskoristiti ova saznanja da bi poboljšali trenutno i buduće planiranje.
Upoznajte naš panel stručnjaka
Bendžamin Talin
Bendžamin Talin je osnivač platforme MoreThanDigital, jedne od 15 najvećih poslovnih platformi na svetu. Među Bendžaminovim klijentima je i Google, kao i 16 vlada i ministarstava širom sveta, a trenutno je član tri komisije EU.
Marej Grab
Marej Grab ima preko 20 godina iskustva u transformaciji i digitalizaciji, pokrivajući širok spektar IT i komunikacionih disciplina. Marej je angažovan kao konsultant od strane brojnih institucija za AI, savetujući o svim oblicima tehnološke modernizacije, tehnologije budućnosti i transformacije.
Beate van Lo-Born
Beate van Lo-Born je izvršni direktor u oblastima finansijskih usluga, podataka i finansiranja klimatskih projekata, sa preko 20 godina iskustva u evropskim, azijskim i američkim finansijskim centrima. Posvećena stvaranju globalnog pozitivnog uticaja za organizacije, ljude i planetu, Beate primenjuje svoju stručnost u održivosti, finansijama i podacima kako bi pružila strateška rešenja.
Rafael Rodrigez
Rafael Rodrigez se oslanja na svoje iskustvo u upravljanju proizvodima kod vodećeg proizvođača digitalnih štamparskih presa, tokom kojeg je radio na novim poslovnim inicijativama vezanim za budućnost štampe. U novijim ulogama, Rafael je razvijao platforme za e-trgovinu, rešenja zasnovana na AI, a trenutno radi na budućoj strategiji za jednu kompaniju za potrošačku elektroniku.
Izveštaj o uvidima u budućnosti štampanja – pregled
Metju Fokner (Canon Europe) predstavlja futuriste sa kojima sarađujemo i teme koje zajedno istražujemo kako bismo pomogli u usmeravanju i informisanju sadašnjeg i budućeg donošenja odluka.
Istražite izveštaj o budućnosti štampanja
Jednostavno unesite osnovne kontakt-podatke i mi ćemo vam obezbediti ovaj sadržaj besplatno i bez daljih obaveza; posvećeni smo inspirisanju i podršci kontinuiranim poslovnim i tehnološkim inovacijama uz pomoć digitalne štampe.
Ključne teme
Jedinstvene prednosti štampe (USP) u digitalnom svetu
Kako se jedinstveni kvaliteti i snage štampe mogu, i treba, iskoristiti za generisanje novih prilika i izvora prihoda uprkos percipiranom nezaustavljivom prelasku na digitalne komunikacije.
Štampa, identitet i status
Kako štampana komunikacija može da se poveže sa potrošačima i zadovolji njihove potrebe za visokorelevantnim i pouzdanim informacijama, u kojima fizički i digitalni svetovi koegzistiraju.
Važnost AI tehnologije
Uloga AI sada i u budućnosti se objektivno razmatra, posebno kako može poboljšati monetizaciju podataka koje prikupljaju dobavljači usluga štampe, jer štampa privlači pažnju i stimuliše ljudske veze.
Održivost
Važnost promovisanja održivosti digitalne štampe i kako najbolja ekološka razmatranja i praksa takođe mogu uštedeti organizacijama vreme i novac.
Partnerstvo, saradnja i podrška
Dobavljači usluga štampe i njihovi klijenti trebalo bi da se fokusiraju na saradnju kako bi postigli obostranu korist, a Canon aktivno doprinosi celom lancu vrednosti mnogim praktičnim inicijativama.