Kako su Miele kulinarski stručnjaci postali kreatori uz pomoć kompanije Canon

Od ispred kamera do iza kontrolera, saznajte kako kuhinjski gigant Miele pretvara svoje kuvare u kreatore koji štede na troškovima zahvaljujući Canon rešenjima napravljenim po meri za njihov interni studio.

Pronalaženje raja za hranu

Zamislite svoju kuhinju iz snova. Velika je verovatnoća da se u njoj nalazi Miele proizvod. Poznata po nagrađivanim, vrhunskim aparatima, porodična kompanija Miele je veliki međunarodni proizvođač od 1899. godine. Za brend star 100 godina sa izvanrednom reputacijom za dizajn, imidž je izuzetno važan na svakoj dodirnoj tački sa kupcima, uključujući njihov onlajn uređivački program.

Da bi podigli mogućnosti digitalnog sadržaja na viši nivo, kulinarski tim u Švajcarskoj je želeo da uvede epizodne strimove uživo gde bi kupci mogli da otkriju kako da maksimalno iskoriste svoje proizvode kroz demonstracije kuvanja i tutorijale, slično onome što biste gledali na TV-u. Sa prostorom za intimnu publiku uživo, njihov profesionalni studio na licu mesta zahtevao je stalno rešenje sa više kamera kojim bi mogli da rukuju zaposleni bez tehničkog znanja, pošto su želeli da svu produkciju prebace interno.

Prethodno, kad god su želeli da proizvode sadržaj, kao što su demonstracije kuvanja i predstavljanja proizvoda, oslanjali su se na agencije, što je značilo visoke troškove, složene rekonfiguracije studija i spore rokove isporuke.

„Sa kompanijom Canon, pronašli smo savršen alat koji zadovoljava naše potrebe kako u videu, tako i u fotografiji“, kaže Barbara Merkli, direktorka kulinarskog iskustva, Miele AG. „Štedimo troškove agencija u višem petocifrenom iznosu u evrima, i očekujemo da amortizujemo studio u naredne tri godine.“

Klijent: Miele AG
Lokacija: Šprajtenbah, Švajcarska

„Najubedljiviji faktor za Miele bila je tačnost boja i performanse kamere. To je kompanija veoma orijentisana na hranu sa veoma zahtevnim očekivanjima u pogledu kvaliteta slike.“

Izazov

Pošto je Miele Švajcarska želeo da produkciju sadržaja obavlja interno, kompanija se obratila sistem integratoru Ganz Supravision kako bi pronašla efikasnije AV rešenje. Zbog prirode sadržaja o hrani, profesionalni kvalitet slike i tačne boje bili su ključni kriterijumi. Kreirajući više video snimaka mesečno, Miele je želeo kreativnu kontrolu i da iskoristi sopstveni interni talenat kulinarskih i proizvodnih stručnjaka, pa je tehnologija morala biti laka za usvajanje. Pre kompanije Canon, oslanjali su se na podršku trećih strana za produkciju, koje bi provele najmanje jedan dan za postavljanje i još pola dana za demontažu.

Rešenje

Uz podršku kompanije Ganz Supravision, na čelu sa Kristijanom Mosnerom, Miele se odlučio za sveobuhvatan paket koji obuhvata kompletan asortiman Cinema (C70), hibridnih (R5C) i PTZ (CR-N300 i CR-N500) kamera kompanije Canon, kao i RC-IP100 kontroler. Povezana putem NDI i pojednostavljenog kabliranja, kontrola kamere je centralizovana i u potpunosti podržana od strane kompanije Canon. Sa zajedničkim vrednostima oko izuzetnog kvaliteta i intuitivne tehnologije koja radi za vas, Canon je bio savršen partner za Miele.

„Štedimo troškove agencija u višem petocifrenom iznosu u evrima.“

Od sečenja do spajanja

„Pre nego što sam bio ispred kamere kao kuvar, bio sam malo zabrinut zbog korišćenja profesionalne kamere“, kaže Benoa Kroze. „Ali sada, nakon obuke sa Kristijanom, mogu da radim sa PTZ kamerom. Veoma, veoma je laka za korišćenje.“

Benoa je jedan od Miele stručnjaka za aparate i kuvara, koji sada režira i producira njihove emisije o kuvanju iza kamere zajedno sa kolegom, kuvarom Markom.

Pošto su i sami provodili vreme radeći demonstracije kuvanja, oni tačno znaju šta se dešava u glavama voditelja i kako produkcija mora biti dovoljno fleksibilna da radi oko njih, a da i dalje ističe njihove aparate u akciji kao deo procesa kuvanja.

Kuvanje uživo je nepredvidivo. Timu je potrebna oprema koja im omogućava da instinktivno reaguju na trenutke van scenarija. U slučaju da stvari ne ispadnu po planu iz rerne, važno je, na primer, imati okretnu PTZ kameru koja može da se prebaci na drugu oblast. Niko ne želi da vidi tu zagorelu picu u makro planu.

„Istakla bih najsavremeniju tehnologiju, izvanredno rukovanje i pouzdane performanse kompanije Canon.“

Jedemo očima

Za Kristijana Mosnera, ko-izvršnog direktora kompanije Ganz Supravision AG, autentičnost brenda se više ispoljava sa internim talentima koji poznaju priču, tehnologiju i proces iznutra. Objasnio je: „Najubedljiviji faktor za Miele bila je tačnost boja i performanse kamere. To je kompanija veoma orijentisana na hranu sa veoma zahtevnim očekivanjima u pogledu kvaliteta slike.“

Rezultat? Brendirane emisije o kuvanju koje izgledaju kao da bi trebalo da budu na TV-u, sve proizvedene interno od strane kuvara koji su postali kreatori. Bilo da su ispred ili iza objektiva, Miele švajcarski tim dokazuje da je interna video produkcija sada stvarnost. Kristijan veruje da će „biti mnogo drugih kompanija koje će raditi isto – učeći od Miele.“

Šlag na torti za Barbaru je „najsavremenija tehnologija, izvanredno rukovanje i pouzdane performanse kompanije Canon.“