Pronalaženje raja za hranu
Zamislite svoju kuhinju iz snova. Velika je verovatnoća da se u njoj nalazi Miele proizvod. Poznata po nagrađivanim, vrhunskim aparatima, porodična kompanija Miele je veliki međunarodni proizvođač od 1899. godine. Za brend star 100 godina sa izvanrednom reputacijom za dizajn, imidž je izuzetno važan na svakoj dodirnoj tački sa kupcima, uključujući njihov onlajn uređivački program.
Da bi podigli mogućnosti digitalnog sadržaja na viši nivo, kulinarski tim u Švajcarskoj je želeo da uvede epizodne strimove uživo gde bi kupci mogli da otkriju kako da maksimalno iskoriste svoje proizvode kroz demonstracije kuvanja i tutorijale, slično onome što biste gledali na TV-u. Sa prostorom za intimnu publiku uživo, njihov profesionalni studio na licu mesta zahtevao je stalno rešenje sa više kamera kojim bi mogli da rukuju zaposleni bez tehničkog znanja, pošto su želeli da svu produkciju prebace interno.
Prethodno, kad god su želeli da proizvode sadržaj, kao što su demonstracije kuvanja i predstavljanja proizvoda, oslanjali su se na agencije, što je značilo visoke troškove, složene rekonfiguracije studija i spore rokove isporuke.
„Sa kompanijom Canon, pronašli smo savršen alat koji zadovoljava naše potrebe kako u videu, tako i u fotografiji“, kaže Barbara Merkli, direktorka kulinarskog iskustva, Miele AG. „Štedimo troškove agencija u višem petocifrenom iznosu u evrima, i očekujemo da amortizujemo studio u naredne tri godine.“
Klijent: Miele AG
Lokacija: Šprajtenbah, Švajcarska