Više od polovine organizacija očekuje se da će do 2025. u potpunosti ili uglavnom upravljati štampanjem iz informatičkog oblaka.
REŠENJA ZA POVEZIVANJE SA INFORMATIČKIM OBLAKOM
Upoznajte Canon rešenja za povezivanje sa informatičkim oblakom: Jednostavan način da oslobodite pun potencijal svog Canon sistema uređaja i da na bolji način iskoristite ulaganja u štampanje i skeniranje.
Povežite se
Lako štampajte i skenirajte na lokacije najčešćih dobavljača usluge za skladištenje u informatičkom oblaku (kao što su OneDrive for Business, Dropbox ili Google Drive), iskoristite prednosti koje pruža Cloud Connector, jednostavno rešenje za snažno povezivanje, i pristupajte naprednim funkcijama poput grupnog skeniranja i automatizovanog indeksiranja datoteka pomoću softvera Canon uniFLOW Online.
Maksimalno iskoristite vreme
Rezultat: Produktivnost zaostaje, a rizici po bezbednost informacija se umnožavaju.
Utvrdili smo kojih pet koraka je potrebno preduzeti za bolje štampanje i skeniranje, koje možete da pročitate u nastavku.
1. nivo: Mobilnost – „Štampanje iz informatičkog oblaka“
Koraci:
1. Pošaljite stranicu za štampanje sa bilo koje lokacije
2. Potvrdite identitet na bilo kom uređaju
3. Bezbedno oslobodite zadatak štampe
Ishod:
Zadatak štampe je pušten iz informatičkog oblaka kod kuće, u kancelariji ili u deljenom radnom prostoru
2. nivo: Jednostavnost – „Skeniranje u e-poruku“
Koraci:
1. Skenirajte dokument na uređaju
2. Izaberite adresu e-pošte primaoca kao odredište
3. Otvorite e-poruku
4. Pronađite dokument
5. Otvorite dokumente
6. Preimenujte
7. Sačuvajte i/ili prosledite kolegama
Ishod:
Skenirani dokument sačuvan na uređaju i potencijalno kao prilog u e-poruci
3. nivo: Bezbednost – „Skeniranje u skladište u informatičkom oblaku“
Koraci:
1. Skenirajte dokument
2. Izaberite lokaciju za skladištenje u informatičkom oblaku, npr. Google Drive, OneDrive for Business, Dropbox, Box itd.
Ishod:
Dokument je automatski skeniran na adekvatnu lokaciju skladišta u informatičkom oblaku
Podrška u unapređivanju bezbednosti informacija, saradnje i produktivnosti
4. nivo: Efikasnost – „Grupno skeniranje“
Koraci:
1. Prijavite se na uređaj
2. Izaberite ikonu za skeniranje koju je IT podesio uz uniFLOW Online, koji skenira na unapred podešenu lokaciju u informatičkom oblaku, kao što je Scan to OneDrive Filing Assist
3. Skenirajte više dokumenata pomoću automatskog mehanizma za uvlačenje dokumenata u jednom prolazu
Ishod:
Više stranica razdvojenih u pojedinačne dokumente na izabranoj lokaciji za skladištenje u informatičkom oblaku, čime se štedi vreme i poboljšava produktivnost
5. nivo: Automatizacija – „Pomoć sa datotekama“
Koraci:
1. Skenirajte izabrane dokumente za poslovni proces na uređaju
2. Koristite uniFLOW Online pomoć za arhiviranje na radnoj površini da biste potvrdili ključne podatke (broj radnog naloga / referenca fakture / ime klijenta itd.), a zatim ih sačuvajte na lokaciji informatičkog oblaka
Ishod:
Dokument je arhiviran i indeksiran na osnovu podataka koje sadrži, spreman za dalju obradu
Poboljšana bezbednost i upravljanje podacima
Saznajte kako vaše preduzeće može da iskoristi Cloud Connectivity Solutions.
Povezani softver i rešenja
Istražite druga rešenja za upravljanje poslovnim procesima koja vam mogu pomoći da povećate produktivnost, efikasnost i bezbednost i napredujete na svom putu digitalne transformacije.
KANCELARIJSKI ŠTAMPAČI
Sveobuhvatna poslovna rešenja za štampanje i skeniranje za sva kancelarijska okruženja
uniFLOW Online
Napredni softver za upravljanje štampanjem i skeniranjem koji koristi snagu informatičkog oblaka.
Softver za preduzeća u radnom prostoru
Otkrijte softverska rešenja kompanije Canon za realizovanje efikasnosti u kancelariji i transformisanje poslovanja.
CLOUD CONNECTOR
Pojednostavite povezivanje sa informatičkim oblakom uz Cloud Connector, bezbedno i jednostavno rešenje informatičkog oblaka za radne procese štampanja i skeniranja.