„Bilo je neverovatno korisno biti okružen takvom stručnošću, naučiti toliko mnogo tako brzo o personalizovanoj štampi i imati mogućnost da se uloži toliko energije i resursa kako bi kampanja bila uspešna.“
Dosadašnja saznanja
Iako putovanje još uvek traje – kampanja bi trebalo da bude pokrenuta u junu – prednosti okupljanja svih ovih različitih ideja, veština i disciplina od samog početka već su jasne. Evo tri lekcije naučene do sada:
1. Istraživanje publike – Uvidi u podatke i stručnost omogućili su precizno definisanje ciljne publike domaćinstava sa najvišim indeksom na osnovu demografskih profila i regionalnosti. Uvođenje segmentacije specifične za brend zasnovane na tome gde mentalitet „krda“ utiče na prodaju proizvoda čini da podaci o akviziciji daju bolje rezultate. Ovaj proces dokazuje značajno veće vrednosti porudžbina.
2. Kreativno prilagođavanje – Uključenost od samog početka omogućila je kreativnim dizajnerima da iskoriste hiljade mogućnosti za varijacije koje su im nadohvat ruke, uz bolje razumevanje kako proizvodna tehnologija omogućava neograničenu personalizaciju i prilagođavanje. To znači da se i slike i poruke mogu prilagoditi definisanim profilima, iskorišćavajući sve kreativne upotrebe pametne personalizacije, regionalizacije, boja i dizajna.
3. Besprekorna proizvodnja – Unapred uzimajući u obzir zahteve proizvodnje i troškove poštarine, saradnja sa pružaocem usluga štampe omogućava im da pruže savete o najprivlačnijim formatima kako bi se ispunili zahtevi kampanje, istovremeno demonstrirajući najbolju strategiju za poštansku optimizaciju radi postizanja troškovne efikasnosti. Bliska saradnja tima za štampu i kreativnog tima od početka pomaže da se eliminišu mnoge iterativne petlje povratnih informacija.