Creative Futures: novi način saradnje sa brendovima

Creative Futures, kampanja kompanija Canon i The Drum na nivou branše, okuplja stručnjake iz čitavog lanca snabdevanja za štampu radi redefinisanja buduće saradnje sa brendovima.

Vrhunsko iskustvo deljenja znanja

Sa zajedničkom ambicijom da se pruži najbolje višekanalno korisničko iskustvo, projekat Creative Futures vodi posvećeni tim stručnjaka sa pojedinačnom stručnošću u oblastima tehnologije, podataka, kreativnosti i merenja, kako bi istražili kako novi pristupi saradnji mogu da omoguće veće prilike za digitalnu transformaciju u promotivnoj komunikaciji sa klijentima putem štampe, kao deo šireg miksa kanala.

Creative Futures: sledeće poglavlje

„Creative Futures: sledeće poglavlje“ pruža jednom malom preduzeću iz UK priliku da iskoristi ovu stručnost, radeći sa timom projekta Creative Futures na osmišljavanju, planiranju i vođenju višekanalne kampanje, uključujući štampu, od početka do kraja, kako bi se otkrile prednosti ovog novog načina rada.

Cilj ove inicijative testiranja i učenja uživo jeste da se stvori najbolji primer u klasi koji će inspirisati marketinšku i kreativnu industriju o tome šta je moguće postići pristupom planiranju kampanja usmerenim na klijenta, sarađujući sa svim partnerima kako bi se podaci, kreativnost, mogućnosti ciljanja i personalizovana štampa uneli u kombinaciju radi postizanje merljivog uticaja.

„Bilo je neverovatno korisno biti okružen takvom stručnošću, naučiti toliko mnogo tako brzo o personalizovanoj štampi i imati mogućnost da se uloži toliko energije i resursa kako bi kampanja bila uspešna.“

Creative Futures: the next chapter
Creative Futures: the next chapter

Dosadašnja saznanja

Iako putovanje još uvek traje – kampanja bi trebalo da bude pokrenuta u junu – prednosti okupljanja svih ovih različitih ideja, veština i disciplina od samog početka već su jasne. Evo tri lekcije naučene do sada:

1. Istraživanje publike – Uvidi u podatke i stručnost omogućili su precizno definisanje ciljne publike domaćinstava sa najvišim indeksom na osnovu demografskih profila i regionalnosti. Uvođenje segmentacije specifične za brend zasnovane na tome gde mentalitet „krda“ utiče na prodaju proizvoda čini da podaci o akviziciji daju bolje rezultate. Ovaj proces dokazuje značajno veće vrednosti porudžbina.

2. Kreativno prilagođavanje – Uključenost od samog početka omogućila je kreativnim dizajnerima da iskoriste hiljade mogućnosti za varijacije koje su im nadohvat ruke, uz bolje razumevanje kako proizvodna tehnologija omogućava neograničenu personalizaciju i prilagođavanje. To znači da se i slike i poruke mogu prilagoditi definisanim profilima, iskorišćavajući sve kreativne upotrebe pametne personalizacije, regionalizacije, boja i dizajna.

3. Besprekorna proizvodnja – Unapred uzimajući u obzir zahteve proizvodnje i troškove poštarine, saradnja sa pružaocem usluga štampe omogućava im da pruže savete o najprivlačnijim formatima kako bi se ispunili zahtevi kampanje, istovremeno demonstrirajući najbolju strategiju za poštansku optimizaciju radi postizanja troškovne efikasnosti. Bliska saradnja tima za štampu i kreativnog tima od početka pomaže da se eliminišu mnoge iterativne petlje povratnih informacija.

REDEFINIŠITE VIŠEKANALNU MARKETINŠKU KOMUNIKACIJU POMOĆU PERSONALIZOVANE ŠTAMPE

Čujte sledeću generaciju kreativaca i saznajte najbolje savete za izvrsnost u višekanalnom marketingu uz štampu.

Dodatno istražite

Moć štampanja u višekanalnoj marketinškoj komunikaciji

Maksimalno povećajte povraćaj investicije u marketing (Return On Marketing Investment (ROMI)) pomoću programatskog štampanja.