Vreme je da pokažete individualnost
U skladu sa dobro poznatim marketinškim edidžom: „kada svi ostali izaberu jedan put, vi idite drugim“, sada je veća verovatnoća da pronađete bolju vrednost okretanjem štampanim medijima. Time dobijate direktnu, opipljivu i efektivnu alternativu za angažovanje klijenata i ostavljanje dugotrajnog utiska sa njima.
Međutim, da biste održali doživljaj više vrednosti usled male količine, važno je da materijali koje pravite ostavljaju utisak premium kvaliteta ili će završiti u korpi za otpatke brzo poput bilo koje e-poruke. Istraživanja pokazuju da kvalitet štampanih materijala za komunikaciju, od izbora medija do dizajna, ima značajan uticaj na to koliko su efektivni.
Da bismo vas inspirisali i pokazali vrstu angažovanja koju je moguće postići pomoću štampe, pogledajte nekoliko primera koji su međunarodno priznati, direktna pošta sa Mercedes hologramom i materijal Ford Ranger, „How to break up with your Ford Ranger“ za direktnu isporuku. Oba materijala ističu ograničenja jednodimenzione e-pošte u poređenju sa izuzetno svestranim štampanim kampanjama.