ČLANAK

Upravljanje bezbednošću informacija u hibridnom radnom prostoru

Saznajte kako naša tehnologija može da pomogne vašem preduzeću da zadrži kontrolu nad osetljivim informacijama u hibridnoj radnoj konfiguraciji

Canon Camera

Hibridni rad na delu!

Saznajte više o tome kako Canon može da podrži vaš prelazak u hibridni radni prostor

Prilagođavanje promenama u bezbednosnom okruženju

Bezbednost informacija i dalje je u središtu pažnje – u medijima, u javnoj svesti i, što je najvažnije, u načinu na koji kompanije troše IT budžet. Podaci i pristup tim podacima predstavljaju cilj visoke vrednosti za kriminalce.

Međutim, promene načina na koji radimo radikalno utiču na bezbednosni pejzaž. Sve više organizacija koristi hibridni radni model koji omogućava radnicima da se fleksibilno kreću između lokacija: od centralne kancelarije, preko zajedničkog radnog prostora, do kućnog stola, pa čak i „u pokretu“, dok se kreću iz jednog radnog prostora u drugi.

Iako ovaj novi način rada nudi mnogo prednosti, hibridni i udaljeni rad učinio je upravljanje bezbednošću informacija složenijim. Međutim, ti izazovi nisu nepremostivi kada imate odgovarajuću tehnologiju i podršku na raspolaganju.

U nastavku istražujemo četiri najčešća pitanja organizacija koje upravljaju hibridnim radnim okruženjem – i objašnjavamo kako kompanija Canon može da doprinese odgovaranju na njih.

Kako možemo da optimizujemo bezbednost informacija u našem hibridnom radnom okruženju, bez vrtoglavog povećavanja troškova?

Bez obzira da li uspostavljate hibridno radno okruženje ili želite da optimizujete postojeće, bezbednost treba da bude na prvom mestu. Međutim, uobičajeno je da organizacije odvojeno pristupaju tim ciljevima, pa prvo investiraju u tehnologiju koja omogućava hibridni rad, a zatim prelaze na obezbeđivanje proširenog radnog okruženja. Organizacije mogu da uštede vreme i da u suštini izbegnu „da plaćaju dvaput“ – pažljivijim posmatranjem bezbednosnih mogućnosti hibridnih radnih rešenja pre nego što ih usvoje.

U kompaniji Canon bezbednost stavljamo na prvo mesto u svemu što radimo, od ugrađene zaštite od sajber rizika u našem hardveru i softveru, do načina na koji skaliramo, primenjujemo i isporučujemo rešenja. U stvari, Quocirca je prepoznao kompaniju Canon kao lidera po pitanju bezbednosti štampe i dokumenata1, što vam pruža bezbrižnost da je, kada sarađujete sa kompanijom Canon radi optimizovanja hibridnog radnog okruženja, bezbednost informacija u srži rešenja.

Kako možemo da proširimo zaštitu koju smo ugradili u kancelariju na kuću i u druga radna okruženja?

Važno je da uzmete u obzir kako će se informacije kretati među radnim okruženjima vaše organizacije, bilo da je reč o kreiranju, deljenju, skladištenju ili brisanju dokumenata; svaka od tih tačaka predstavlja potencijalnu ranjivost. Jedna od prednosti našeg iskustva u upravljanju dokumentima i informacijama je to da pružamo stručnost tokom celokupnog životnog ciklusa informacija.

Naš ekosistem, koji obuhvata hardver, softver i usluge, osmišljen je tako da holistički radi na zaštiti informacija u svakoj fazi; u svakom trenutku, gde god da radite. Naši hardverski proizvodi, zajedno sa našim korporativnim rešenjima, pružaju ugrađenu bezbednost kroz funkcije poput šifrovanja podataka, evidentiranja aktivnosti, bezbednog pristupa dokumentima u informatičkom oblaku i provere identiteta korisnika, kako bi se osiguralo da može da ih štampa i da im pristupa samo korisnik kojem su namenjeni.

Pored toga, naša rešenja za upravljanje dokumentima doprinose podršci naporima vaše organizacije tako što pružaju bezbedno spremište i platformu za saradnju za informacije vaše kompanije. Naša pametna rešenja mogu da prepoznaju uobičajene dokumente i da primenjuju automatske bezbednosne smernice za ograničavanje pristupa, kako bi samo oni koji treba da vide određene informacije mogli to da urade.

Kako možemo da osiguramo da zaposleni poštuju kompanijske smernice za bezbednost, bez potrebe za strogim kontrolisanjem njihove svakodnevne aktivnosti?

Na kraju, sprovođenje bezbednosnih smernica ne bi trebalo da zahteva prisustvo IT timova. Međutim, organizacije mogu da budu zabrinute kako da osiguraju da zaposleni koji rade na daljinu poštuju najbolje prakse, ne stvarajući ogroman posao za IT timove i frustracije za zaposlene tako što će mikroupravljati ponašanjem.

Svaka organizacija će imati koristi od obučavanja zaposlenih o tome kako da održe podatke bezbednim i od informisanja o razlozima za primenu smernica. Međutim, formalniji i dosledniji način nametanja bezbednosti trebalo bi da ima naročito visok prioritet za svako preduzeće u hibridnom okruženju.

Naša rešenja za upravljanje informacijama zasnovana na informatičkom oblaku, uključujući Therefore Online i Cloud Workspace Collaboration – Process Automation, zaposlenima pružaju strukturisani, bezbedni način za pristupanje, skladištenje i deljenje dokumenata. Pošto su to rešenja zasnovana na informatičkom oblaku, omogućavaju zaposlenima da pristupaju radnim procesima za dokumente gde god da se nalaze. Međutim, ugrađena neupadljiva bezbednost pruža pravila koja sprečavaju korisnike da uvode nove bezbednosne ranjivosti.

Na primer, kontrole pristupa sprečavaju radnike da otvaraju osetljive dokumente bez dozvole, dok automatizacija ugrađena u svako rešenje garantuje da se dokumenti usmeravaju direktno pravom zaposlenom u svakoj fazi radnog procesa.
Slika mladića koji gleda u laptop

Kako možemo da sprečimo radnike da koriste neodobrenu tehnologiju kada rade izvan kancelarije?

Gartner je utvrdio da je korišćenje ličnih uređaja i neovlašćeno korišćenje IT infrastrukture i dalje uobičajeno kod radnika na daljinu, pri čemu više od polovine zaposlenih priznaje da koristi aplikacije za saradnju ili veb usluge koje nije odobrila njihova kompanija2. Razmislite zašto biraju neodobrene tehnologije. Odgovor je obično jedan od dva razloga.

Prvo, kada radi izvan kancelarije, možda kod kuće ili u pokretu sa sopstvenim uređajem, zaposleni može da pređe na korišćenje alatki koje svakodnevno koristi privatno, jednostavno iz navike i zato što su upoznati sa načinom na koji rade. Oni možda nisu svesni rizika koje mogu da uvedu korišćenjem tih alatki, pa je najbolja strategija za sprečavanje ovakvog ponašanja edukacija i obuka.

Drugo, zaposleni može da se okrene tim alatkama zato što ima problema sa onima koje pruža kompanija. Možda su spore, složene ili nezgodne za pristup izvan kompanije.

Pružanje alatki je jedna stvar, ali usvajanje zavisi od toga da li je njihovo korišćenje glatko i jednostavno. U kompaniji Canon to je nešto što uvek uzimamo u obzir prilikom dizajniranja naših rešenja. Cloud Workspace Collaboration – Process Automation i Therefore Online zaposlenima omogućavaju jednostavnu interakciju sa dokumentima u realnom vremenu, gde god da se nalaze, sa bilo kog odobrenog uređaja i bez frustrirajućih kašnjenja. Međutim, što je najvažnije, takođe pružaju suštinsku, sveobuhvatnu zaštitu dokumenata. Zajedno sa našim hardverskim proizvodima, garantujemo zatvoreni sistem, da bismo u svakom trenutku održali bezbednost.

Znamo da bezbednost informacija nije jednostavna ni u najboljim vremenima. Želimo da omogućimo organizacijama da usvoje operativni model koji im odgovara, bez brige da će ugroziti bezbednost ili izložiti informacije riziku.

U saradnji sa pouzdanim partnerom možete da smanjite pritisak na tim i da dobijete podršku u proceni bezbednosnih rizika u svojoj IT infrastrukturi, što vam pomaže da predvidite ranjivosti i napravite tehnološki ekosistem koji štiti od njih, bez obzira na to gde se nalaze vaši zaposleni.
Canon Camera

Hibridni rad na delu!

Saznajte više o tome kako kompanija Canon, lider na polju bezbednosti štampe i dokumenata, može da doprinese zaštiti vaših dragocenih informacija u bilo kom trenutku i na svakom mestu.

Povezani proizvodi i rešenja

  • Muškarac gleda u telefon na železničkoj stanici

    Cloud Workspace Collaboration – Process Automation

    Preduzeća teže brzoj digitalnoj transformaciji i većoj efikasnosti na polju upravljanja i obrade informacija. Uz Process Automation, koji je deo rešenja Cloud Workspace Collaboration kompanije Canon, moć je u vašim rukama

  • Poslovni ljudi u kancelariji gledaju u laptop

    Therefore™

    Efikasni softver za radni proces sa dokumentima koji pruža moćne funkcije – promenite način na koji upravljate i delite poslovne dokumente.

  • Muškarac i žena u kancelariji pokazuju na ekran laptopa.

    uniFLOW Online

    Napredno rešenje za bezbedno štampanje i skeniranje koje organizacijama omogućava da upravljaju kompletnim okruženjem za štampu kroz informatički oblak.

  • Dodatno istražite

  • Ilustracija VI osobe

    Usluge za digitalnu transformaciju

    Ubrzajte digitalnu transformaciju, bez obzira na to odakle radite

  • Ljudi rade na laptopovima zajedno u velikoj kancelariji

    Kako održati i ubrzati produktivnost u hibridnom radnom prostoru uz Canon

    Opremite svoje poslovanje odgovarajućim alatkama za pomeranje nivoa produktivnosti

  • Žena koja radi na daljinu pomoću tableta

    5 saveta za bolje poslovne operacije

    Dovedite strategiju u red pomoću ove liste osnovnih zadataka, od ponovnog planiranja svakodnevnih radnih procesa do prebacivanja u informatički oblak

  • Razgovarajte sa nama o ojačavanju bezbednosti vaših informacija