U prošlosti, fraza „radnici u kancelariji“ predstavljala je kraći naziv ne samo za mesta na kojima su ljudi radili, već i za vrstu posla kojeg su obavljali – zasnovan na informacijama i, u poslednje dve decenije, izvršavan na računarima.
Tokom proteklih godina ponovo je evoluirao koncept kancelarijskog rada. Umesto da budu povezane sa jednom lokacijom, organizacije sve više omogućavaju zaposlenima da rade bilo gde, pod uslovom da su i dalje produktivni.
Mnogi naši klijenti dugoročno prelaze na ovaj hibridni radni model, kombinujući nekoliko vrsta radnog prostora: od centralne ili izdvojene kompanijske centrale, preko domova zaposlenih do zajedničkih, deljenih radnih prostora, do vagona ili prostora za opuštanje na aerodromu tokom putovanja.
Kako hibridni rad postaje sve više uobičajen, IT lideri se više ne pitaju samo kako da se omogući rad van kancelarije, već i kako da se optimizuje i učini što produktivnijim.
U nastavku istražujemo četiri najčešća pitanja organizacija koje žele da održavaju i povećaju produktivnost u hibridnom radnom okruženju i objašnjavamo kako kompanija Canon može da doprinese odgovaranju na njih.