Šta je programatsko štampanje i zašto bi trebalo da ga koristite
Zahvaljujući mehanizmima kao što je programatsko štampanje, štampani marketinški materijali sada mogu da pruže emocionalni uticaj personalizovane štampe uz neposrednost digitalnog marketinga.
Svakog dana, dok potrošači primaju stotine digitalnih oglasa i marketinških e-poruka, brendovima postaje sve teže da se istaknu i probiju kroz „digitalni šum“. Ovde štampa može da napravi stvarnu razliku u vašoj višekanalnoj marketinškoj strategiji. Studija kompanije JICMAIL iz 2023. godine pokazala je da se prosečna direktna pošta gleda 108 sekundi tokom mesec dana i da pošta koja podstiče posete veb stranici oglašivača to čini u proseku pet minuta po sesiji.1
Programatsko štampanje povezuje onlajn marketing sa visokoautomatizovanim radnim procesima digitalne štampe, omogućavajući personalizovani marketing putem štampe, zasnovan na okidačima. A sa napretkom tehnologije digitalne štampe i automatizovanim radnim procesima proizvodnje od veba do štampe, programatsko štampanje može da bude blisko integrisano u višekanalnu marketinšku kampanju, kombinujući ciljane poruke u realnom vremenu sa upečatljivošću štampanog materijala.
To znači da se, korišćenjem postojećih podataka o potrošačima od brendova i stručnjaka za marketing, sve što se može prilagoditi onlajn sada može biti personalizovano i u štampi i isporučeno klijentima u roku od 48 sati. A zahvaljujući QR kodovima i kodovima za popust koji se mogu pratiti, proširenoj stvarnosti i hiperlokalnom marketingu, uticaj štampane kampanje sada se može lako izmeriti.
Studija organizacije IPA2 pokazala je da je štampana pošta navela 25% odraslih primalaca da preduzmu akciju, pa je jasno da postoji jak argument za uključivanje štampe u marketinški miks. Ali kako stručnjaci za marketing mogu da izvuku maksimum iz ovih komunikacija sa dodatnom vrednošću i povećaju ROMI (povraćaj ulaganja u marketing)? Kreirali smo ovaj video primer da bismo pokazali koliko jednostavno i upečatljivo može da bude programatsko štampanje.