Moć štampanja u višekanalnoj marketinškoj komunikaciji

Maksimalno povećajte ROMI pomoću programatskog štampanja.

Moć štampe u višekanalnim marketinškim komunikacijama – dokumenti

Šta je programatsko štampanje i zašto bi trebalo da ga koristite

Zahvaljujući mehanizmima kao što je programatsko štampanje, štampani marketinški materijali sada mogu da pruže emocionalni uticaj personalizovane štampe uz neposrednost digitalnog marketinga.

Svakog dana, dok potrošači primaju stotine digitalnih oglasa i marketinških e-poruka, brendovima postaje sve teže da se istaknu i probiju kroz „digitalni šum“. Ovde štampa može da napravi stvarnu razliku u vašoj višekanalnoj marketinškoj strategiji. Studija kompanije JICMAIL iz 2023. godine pokazala je da se prosečna direktna pošta gleda 108 sekundi tokom mesec dana i da pošta koja podstiče posete veb stranici oglašivača to čini u proseku pet minuta po sesiji.1

Programatsko štampanje povezuje onlajn marketing sa visokoautomatizovanim radnim procesima digitalne štampe, omogućavajući personalizovani marketing putem štampe, zasnovan na okidačima. A sa napretkom tehnologije digitalne štampe i automatizovanim radnim procesima proizvodnje od veba do štampe, programatsko štampanje može da bude blisko integrisano u višekanalnu marketinšku kampanju, kombinujući ciljane poruke u realnom vremenu sa upečatljivošću štampanog materijala.

To znači da se, korišćenjem postojećih podataka o potrošačima od brendova i stručnjaka za marketing, sve što se može prilagoditi onlajn sada može biti personalizovano i u štampi i isporučeno klijentima u roku od 48 sati. A zahvaljujući QR kodovima i kodovima za popust koji se mogu pratiti, proširenoj stvarnosti i hiperlokalnom marketingu, uticaj štampane kampanje sada se može lako izmeriti.

Studija organizacije IPA2 pokazala je da je štampana pošta navela 25% odraslih primalaca da preduzmu akciju, pa je jasno da postoji jak argument za uključivanje štampe u marketinški miks. Ali kako stručnjaci za marketing mogu da izvuku maksimum iz ovih komunikacija sa dodatnom vrednošću i povećaju ROMI (povraćaj ulaganja u marketing)? Kreirali smo ovaj video primer da bismo pokazali koliko jednostavno i upečatljivo može da bude programatsko štampanje.

Video: Koliko jednostavno i upečatljivo može da bude programatsko štampanje

Implementacija programatskog štampanja

Programatsko štampanje omogućava stručnjacima za marketing da kreiraju jedinstveno korisničko iskustvo i da koriste različite dodirne tačke na putovanju klijenta za slanje personalizovanih, ciljanih štampanih marketinških materijala u roku od 48 sati. To znači da dobavljači usluga štampe (PSP) mogu da pomognu stručnjacima za marketing da brzo dopru do klijenata pravim sadržajem onda kada su najprijemčiviji i da maksimalno povećaju povraćaj ulaganja u marketing.

Sa novim poslovnim modelima štampe na zahtev i radnim procesima zasnovanim na podacima, personalizovane marketinške kampanje ne moraju da podrazumevaju troškove skladištenja jer možete da odštampate tačno potrebnu količinu primeraka, smanjujući troškove skladišta i eliminišući otpadnu štampu. Pored toga, današnji radni procesi mogu da budu potpuno automatizovani, smanjujući troškove rada kao i minimizirajući greške i posledični otpad.

Kao što je prikazano u primeru kompanije Mirasphere, štampa može da funkcioniše rame uz rame sa digitalnim kanalima. Štampa može da bude veoma brza i efikasna zahvaljujući najnovijim dostignućima u tehnologiji digitalne štampe i digitalnim radnim procesima, pa je odabir pravog dobavljača tehnologije ključan.

Trougao stručnosti kompanije Canon

Pravi dobavljač tehnoloških rešenja pružiće vam pristup detaljnom znanju o tome šta se dešava na širem tržištu, od ideja za primenu i izvršenja do analitike podataka, radnih procesa i softverskih rešenja potrebnih da bi tehnološka rešenja digitalne štampe odgovarala vašim potrebama.

U kompaniji Canon govorimo o „trouglu stručnosti“. U jednom uglu je dobavljač usluga štampe, u drugom kupac štampe (u ovom slučaju stručnjaci za marketing), a u trećem uglu smo mi, dobavljač tehnoloških rešenja. Naša uloga je da okupimo dobavljače usluga štampe i kupce štampe / stručnjake za marketing, kako bismo identifikovali te prilike kao programatsko štampanje i kreirali plan koji će im pomoći da maksimalno iskoriste te prilike.

  1. Izvor: JICMAIL, The Time We Spend With Mail, 2023.
  2. Izvor: ©IPA, Touchpoints 2019: SuperHub Database, 2019.

Želite da saznate kako možete da iskoristite prednosti programatskog štampanja? Obratite se članu našeg tima.

Dodatno istražite

Zašto treba da znate o programatskom štampanju

Prilagodljivo, merljivo i skoro trenutno.

1 / 1