Obrada faktura

Želite da ubrzate rukovanje fakturama do 50% i istovremeno smanjite broj ručnih grešaka?
Naše rešenje za obradu faktura automatizuje ceo radni proces sa fakturama, od prijema i validacije do konačnog odobrenja, čineći procese rukovanja potraživanjima i obavezama bržim i tačnijim.

Preuzmite kontrolu nad svojim tokom gotovine

Od jačanja usaglašenosti do smanjenja operativnih troškova, Canon rešenje za obradu faktura poboljšava svaku oblast procesa potraživanja i obaveza. Uz ugrađenu analitiku i izveštavanje, finansijski lideri dobijaju uvide u realnom vremenu i veću kontrolu nad tokom gotovine, što podstiče donošenje informisanih i pravovremenih odluka.

Ključne pogodnosti

Pogledajte kako automatizovana obrada faktura može da transformiše vaše preduzeće.

Kontrolišite svoj novac

Bolja vidljivost očekivanih uplata pomaže u upravljanju tokom gotovine i donošenju bolje informisanih poslovnih odluka.

Smanjite troškove potraživanja

Brža obrada faktura znači da ne gubite novac na kazne za kašnjenje u plaćanju, istovremeno oslobađajući resurse tima za potraživanja.

Povećajte produktivnost

Automatizovana obrada faktura povećava produktivnost, oslobađajući osoblje od zadataka niske vrednosti i eliminišući ljudske greške.

Povećajte usaglašenost sa zakonom

Digitalizovan proces obrade faktura može se lako revidirati i pomaže kompanijama da se pridržavaju internih propisa o upravljanju i računovodstvu.

Preuzmite poslovni slučaj

Napravite snažan interni poslovni slučaj za Canon rešenje za obradu faktura koristeći ovaj vodič, od projekcija povraćaja investicije (ROI) do priča o uspehu klijenata.

Studija slučaja: Licht Loidl ubira plodove digitalne obrade faktura

Kompanija Licht Loidl suočila se sa sve većim obimom faktura podeljenih na četiri lokacije. Pronalaženje pojedinačnih faktura postajalo je pravi izazov – stoga se preduzeće udružilo sa kompanijom Canon kako bi u potpunosti transformisalo obradu faktura.

spoljni snimak zgrade

Dodatno istražite

Vodič za upravljanje informacijama za finansijske lidere

Pogledajte kako timovi za finansije i obaveze mogu poboljšati efikasnost i usaglašenost pametnijim upravljanjem informacijama.

Preopterećenost podacima: zašto finansijski timovi moraju ponovo da razmisle o upravljanju informacijama

Saznajte kako finansijski timovi mogu postati agilniji uz istovremeno jačanje usaglašenosti i bezbednosti podataka kroz pametnije upravljanje informacijama.

Budućnost poslovne automatizacije: iskorišćavanje inteligentne obrade dokumenata

Infosource objašnjava zašto inteligentna obrada dokumenata može pomoći preduzećima da automatizuju radne procese, obezbede podatke i uštede novac.

Zašto su informacije žila kucavica svake organizacije – i kako ih iskoristiti

Saznajte šta donosioci odluka u IT sektoru treba da urade kako bi svoje informacije pretvorili u praktičan izvor vrednosti.

Canon obrada faktura, koju pokreće:

Therefore™

Therefore™ je softver za upravljanje dokumentima koji omogućava korporativno upravljanje sadržajem i efikasne radne procese za dokumente.

Therefore™ Smart Capture

Therefore™ Smart Capture koristi veštačku inteligenciju (AI) za identifikaciju i izdvajanje podataka sa faktura.

IRISXtract™

IRISXtract™ automatski klasifikuje dokumente i izdvaja ključne podatke.

Scan2X™

Scan2x™ je inteligentno rešenje za snimanje dokumenata, koje svima olakšava skeniranje.

Najčešća pitanja

Koje industrije uslužujete svojim rešenjima? (npr. upravljanje ugovorima, obrada faktura i digitalna pisarnica)

Naša rešenja su prilagođena širokom spektru industrija, uključujući finansije, pravo, zdravstvo, vladine institucije, proizvodnju, maloprodaju i druge. Canon se specijalizovao za prilagođavanje naših rešenja jedinstvenim zahtevima naših klijenata kako bi se poboljšala usaglašenost, povećali prihodi i modernizovali procesi.

Po čemu se vaša rešenja razlikuju od gotovog softvera?

Posedujemo stručnost za izradu rešenja u potpunosti po meri, tako da su ona dizajnirana oko vaših specifičnih radnih procesa, integracija i poslovnih zahteva. Za razliku od generičkog softvera, mi osiguravamo da se naša rešenja savršeno uklapaju u vaše postojeće procese, smanjujući poremećaje i maksimizirajući efikasnost.

Da li se vaša rešenja mogu integrisati sa našim postojećim sistemima?

Imamo veliko iskustvo širom regiona EMEA u integraciji naših rešenja u različite proizvode trećih strana. Nije praktično navesti sve moguće integracije ovde, ali to je svakako moguće kroz razgovor sa našim timom stručnjaka.

Koliko dugo traje implementacija?

Vremenski okvir zavisi od vaših specifičnih zahteva i obima promena. Uvek postoji mogućnost da se započne sa malim dokazom koncepta kako bi se potvrdila isplativost i odatle nastavilo sa razvojem. Imamo iskustva u isporuci brzih projekata koji se mogu iskoristiti za dokazivanje isplativosti u roku od nekoliko dana, do višegodišnjih angažmana sa klijentima, gde rešavamo izazove u više odeljenja.

Da li pružate obuku i stalnu podršku?

Da, nudimo razmenu znanja i obuku kao deo isporuke našeg projekta, a kada sistem postane aktivan, imaćete posvećene timove za podršku i vaš tim za upravljanje nalozima kako bi se osigurao dugoročan uspeh.

Da li je vaše rešenje zasnovano na informatičkom oblaku ili na lokaciji korisnika?

Nudimo i rešenja zasnovana na informatičkom oblaku i na lokaciji korisnika, omogućavajući vam da izaberete najbolje rešenje na osnovu zahteva IT infrastrukture vaše organizacije.

Potrebna vam je pomoć?

Razgovarajte sa nama o tome kako možemo pomoći da modernizujete i ubrzate finansijske procese.