Macro sa fiksnom žižnom daljinom
Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM
Pogledajte subjekat izbliza...
Makro objektiv sa stabilizatorom slike postavlja nove standarde za performanse i funkcije.
Model EF 100 mm f/2,8L IS USM, deo prestižne L serije kompanije Canon, koji prvi koristi stabilizator slike sa detekcijom ugla i pomeraja, a koji je veoma efikasan pri najmanjim daljinama za fokusiranje.
Prikaži punu specifikacijuEF 100mm f/2.8L Macro IS USM je odličan objektiv za:
-
Makro
-
Portreti
-
Hrana
Oštri makro rezultati
-
ON
-
OFF
Pomeranje i podrhtavanje
Jedinstven objektiv
Brz i tih odziv za odlične rezultate
Kada i najmanja smetnja može da upropasti savršeno pripremljen snimak u realnom vremenu, izvanredna brzina i tih rad automatskog fokusa zahvaljujući ultrazvučnom motoru u kombinaciji sa žižnom daljinom od 100 mm garantuju da ćete postići najbolje rezultate, uz potrebnu razdaljinu koja vam omogućava da ne uplašite subjekat. Koristite ugrađeni prekidač limitera fokusa da biste dodatno povećali brzinu postizanja automatskog fokusa ograničavanjem fokusa na određeni opseg razdaljine.
Kvalitet izrade karakterističan za seriju L
Ovaj objektiv predstavlja odličnu opciju za portrete zbog elementa izuzetno niske disperzije koji uklanja hromatske aberacije i izvanrednog „bokeh“ efekta, koji se postiže zahvaljujući kružnom otvoru blende sa 9 krilaca i otvoru blende f/2,8.
Svestrani objektiv koji je odličan za portrete
Prelepi portreti uz kristalno jasne detalje
EF 100mm f/2.8L Macro IS USM je sve što biste očekivali od objektiva sa fiksnom žižnom daljinom. Izvanredni optički kvalitet i superiorno pružanje izuzetno finih detalja odlični su kada želite da istaknete karakteristike lica na portretima.
Savršena perspektiva
Žižna daljina od 100 mm savršena je za portrete i omogućava laskave krupne planove bez izobličavanja karakteristika lica. Hibridna stabilizacija slike omogućava snimanje prelepih slika iz ruke pri slabom osvetljenju.
Ne skrećite pažnju sa detalja
Otvor blende f2,8 omogućava postizanje male dubine polja, čime se dobija doživljaj razdaljine. To pomaže da se subjekat odvoji od pozadine i da se oko usmeri na željene detalje.