Ponekad, da biste zaista pronašli sebe, morate da se vratite na mesto gde ste počeli. To je svakako bio slučaj za Stefi Marlu. Nemačka kreatorka sadržaja je prikupila više od 99,5 hiljada pratilaca na mreži zahvaljujući romantičnim slikama seoskog života, inspirisanim njenim odrastanjem na selu. Posmatranjem njenih fotografija – snimanje autoportreta u prirodi u kojima se smenjuju godišnja doba, od jesenje šume do letnjih livada – ne biste ni na trenutak pomislili da je živela u užurbanom Berlinu.
„Odrasla sam na farmi i preselila sam se u Berlin kada sam imala 20 godina“, kaže Stefi, koja je takođe frizerka i majka dvoje dece. Njeno putovanje sa fotografijom zaista je počelo posle rođenja drugog deteta, kada je počela da dokumentuje porodični život. U početku je bila nesigurna kada je objavljivala fotografije na društvenim mrežama, ali su njene slike uskoro postale popularne. „Takođe sam shvatila da su društvene mreže odlična platforma za upoznavanje drugih ljudi, razmenu ideja i isprobavanje novih stvari. Upecala sam se“, kaže ona sa entuzijazmom.
Estetski prijatna i dosledna mreža na društvenim medijima može da vam pomogne da privučete pratioce i da izgradite svoj identitet i brend. Pa kako to da uradite? Stefi deli svoje najbolje savete i vodi nas kroz proces.