VODIČ ZA KUPOVINU

Canon vodič za božićne poklone

Pronađite savršene poklone za porodicu i prijatelje ove praznične sezone!
Canon Camera
Da li su vam potrebne ideje za poklone za kreativne ljude? Bez obzira da li želite da iznenadite vlogera u svom životu pomoću novog fotoaparata ili da počastite studenta fotografije nadogradnjom na puni format, svakako ćete pronaći savršen poklon uz naš sveobuhvatni vodič za poklone.

Kupovina poklona za neke ljude može da bude nezgodna, ali novi komad tehnike možda je baš ono što vaša voljena osoba traži. Sakupili smo neke predloge za najbolje Canon poklone za sve one koji vole da pokazuju kreativnost, bez obzira na budžet. Od kompleta za vlogovanje do vrhunskih fotoaparata bez ogledala, pronaći ćete vrhunske preporuke za porodicu i prijatelje.

Pokloni za vlogere, blogere i kreatore sadržaja

Muškarac šeta na plaži i snima se pomoću fotoaparata PowerShot G7 X Mark III.

Pored snimanja neverovatnih 4K video zapisa, Canon PowerShot G7 X Mark III predstavlja snažnu alatku za fotografisanje. Ima mogućnost snimanja fotografija od 20,1 MP brzinom do 30 kadrova u sekundi u režimu uzastopnog RAW snimanja do 70 slika.

Žena nosi vunenu kapu i drži Canon EOS RP na oku.

Canon EOS RP od 26,2 MP je najmanji i najlakši EOS fotoaparat punog formata, ali obiluje kreativnim funkcijama, kao što su HDR i snimanje sa više ekspozicija , tihi režim i podešavanje fokusa, za izuzetno oštre snimke izbliza.

Ako ste pročitali naš vodič za fotoaparate kompanije Canon za vlogovanje, već ćete znati da je Canon PowerShot G7 X Mark III savršen poklon za osobe koje žele da kreiraju video zapise visokog kvaliteta koji mogu da dele onlajn.

Dovoljno je kompaktan da možete da ga nosite u džepu gde god da krenete, ali ima veliki senzor od 1" i daje oštre 4K video zapise. Ima čak i ulaz za mikrofon od 3,5 mm koji vam omogućava da povežete spoljni stereo mikrofon, kao što je lagani Canon DM-E100, za kristalno jasan zvuk.

Uz veoma brzi Full HD video zapis pri 120 kadrova u sekundi za glatko usporeno snimanje i mogućnost vertikalne reprodukcije video zapisa prilagođenog društvenim mrežama, PowerShot G7 X Mark III otvara nove kreativne mogućnosti videografima. Čak dolazi i sa ugrađenom mogućnošću strimovanja uživo.

Rukovanje fotoaparatom PowerShot G7 X Mark III je jednostavno zahvaljujući intuitivnom ekranu osetljivom na dodir od 3 inča koji se okreće do 180 stepeni za vlogovanje. Za još jednostavniju kontrolu jednom rukom tu je lagani Canon stativ-rukohvat HG-100TBR koji ima bežični daljinski upravljač, kao i praktični nosač za mikrofon i služi kao čvrst stativ kada je potrebna dodatna stabilnost.

Ako osoba za koju kupujete želi fotoaparat sa izmenjivim objektivima, Canon EOS RP je fantastična kreativna alatka. Takođe pruža rezoluciju video zapisa do 4K, a koristi i glatko i precizno Dual Pixel CMOS automatsko fokusiranje prilikom snimanja Full HD video zapisa.

Objektiv Canon RF 16mm F2.8 STM je dobar izbor za vlogovanje pomoću EOS RP. Njegov ultraširokougaoni prikaz hvata mnoštvo detalja, dok veliki otvor blende f/2,8 omogućava kreiranje kinematografskog izgleda. Takođe je opremljen izuzetno tihim motorom za fokusiranje za koji je manje verovatno da će ga registrovati mikrofon tokom snimanja videa.

Pokloni za fotografe koji žele da pređu na puni format

Žena u sivom džemperu koja drži fotoaparat Canon EOS 6D Mark II.

Canon EOS 6D Mark II će vam pomoći da napravite sledeći korak na kreativnom putovanju i idealan je za snimanje portreta, pejzaža , pa čak i video zapisa.

Muškarac drži podignut Canon EOS R6 dok podešava postavke na ekranu.

Canon EOS R6 donosi vrhunsku tehnologiju, kao što je tiho snimanje od 20 kadrova u sekundi i stabilizator slike u kućištu koji pruža do 8 koraka stabilizacije uz asortiman objektiva. Takođe koristi napredno Dual Pixel CMOS AF II fokusiranje koje može automatski da prati oči ljudi.

Odlična opcija za one koji prelaze na puni format je Canon EOS 6D Mark II. Ovaj klasični digitalni SLR fotoaparat ima podršku u vidu sveobuhvatnog asortimana EF objektiva kompanije Canon i koristi mnoštvo korisnih tehnologija, uključujući 45 krstastih AF tačaka za precizno automatsko fokusiranje, ugrađenu GPS funkciju i LCD ekran osetljiv na dodir sa promenljivim uglom. Kada je uparen sa višenamenskim objektivom, kao što je Canon EF 24-105mm f/3.5-5.6 IS STM, koji ima optičku stabilizaciju slike i svestran opseg žižne daljine, EOS 6D Mark II je idealna ulaznica u svet DSLR fotografije punog formata.

Prilagođen početnicima, ali sa mnoštvom kreativnih funkcija, Canon EOS RP je fotoaparat bez ogledala koji vam omogućava da fotografisanje prenesete na novi nivo. Senzor punog formata u ovom fotoaparatu olakšava postizanje efekata plitkog fokusa profesionalnog izgleda za portrete i krupne planove, dok revolucionarni RF bajonet otključava novi nivo kvaliteta slike punog formata.

Kao najpristupačniji fotoaparat iz Canon EOS R sistema bez ogledala, EOS RP predstavlja fantastičnu ulaznicu u svet Canon RF objektiva visokih performansi. Najbolji objektivi kompanije Canon do sada daju neverovatan kvalitet slike i funkcije koje do sada nisu bile moguće – pogledajte lagani supertelefoto objektiv Canon RF 800mm F11 IS STM koji je idealan za perspektivne fotografe divljih životinja ili svestrani Canon RF 50mm F1.8 STM za zadivljujuće snimke sa velikim otvorom blende.

Objektiv Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM odličan je uz EOS RP jer pokriva sve, iz širokih pejzaža do portreta glave i ramena, bez potrebe za zamenom objektiva.

Za korak više performanse, Canon RF 24-105mm F4L IS USM ima profesionalni kvalitet izrade serije L i konstantni maksimalni otvor blende f/4 koji daje postojanu ekspoziciju, čak i pri zumiranju objektiva. Naročito se dobro uparuje sa Canon EOS R6, fotoaparatom punog formata bez ogledala napravljenom za zahtevnije subjekte. Zahvaljujući izuzetno brzom rafalnom snimanju od 20 kadrova u sekundi i inteligentnom AF sistemu koji može da prepozna i prati oči, lica i životinje, EOS R6 izuzetno olakšava beleženje uzbudljivih akcionih snimaka.

Pokloni kompanije Canon za snimanje porodičnih trenutaka – u zatvorenom ili na otvorenom!

Devojčica sa vunenom kapom gleda kroz tražilo fotoaparata Canon PowerShot ZOOM.

Jednostavnost fotoaparata Canon PowerShot ZOOM omogućava vam da kadrirate i snimite sliku za nekoliko sekundi.

Dva fotoaparata Canon PowerShot PX, jedan crni drugi beli, na praznično ukrašenom stolu.

Zahvaljujući zum objektivu 19–57 mm koji može horizontalno da se pomera 340° i naginje 110°, Canon PowerShot PX može automatski da kadrira fotografije i video zapise. Radi dodatne praktičnosti, dolazi sa glasovnim aktiviranjem i prepoznavanjem subjekta, kao i ugrađenom Wi-Fi funkcijom i jednostavnim USB-C punjenjem.

Canon EOS 850D je odličan svestrani fotoaparat za snimanje neponovljivih porodičnih trenutaka zahvaljujući neverovatno detaljnim fotografijama od 24,1 MP i zadivljujućim 4K video zapisima. Sofisticirani sistem automatskog fokusa sa 45 krstastih AF tačaka omogućava da subjekti koji se brzo kreću budu u fokusu, dok uparivanje fotoaparata sa objektivom sa stabilizacijom slike, kao što je Canon EF 16-35mm F4L IS USM olakšava pravljenje oštrih snimaka na porodičnoj avanturi u prirodi.

Ako želite još prefinjenije performanse, razmotrite model Canon EOS 90D. U pitanju je digitalni SLR fotoaparat visokih specifikacija koji omogućava snimanje fotografija visoke rezolucije od 32,5 MP brzinom do 10 kadrova u sekundi. Poput modela EOS 850D, omogućava snimanje 4K video zapisa i ima ugrađenu Bluetooth i Wi-Fi funkciju, što olakšava deljenje slika u porukama i na društvenim mrežama, kao i daljinsko upravljanje fotoaparatom radi dobijanja fantastičnih porodičnih selfija pomoću aplikacije Canon Camera Connect na smartfonu.

EOS 850D i EOS 90D dovoljno su lagani da možete da ga ponesete svuda, ali za kućnu porodičnu varijantu uzmite u obzir Canon PowerShot PX. Ovaj inteligentni kompaktni fotoaparat može automatski da prati akciju i da kadrira fotografije i video zapise pomoću specijalnog „pan-tilt“ objektiva. Fotoaparat takođe može da dodeli prioritet određenim licima u kadru, a dolazi sa glasovnom aktivacijom, što ga čini izuzetno jednostavnim za korišćenje.

Za video entuzijaste u vašem životu tu je ručni Canon PowerShot ZOOM. Ovaj upečatljivi monokularni fotoaparat ima zum koji se brzo menja između 100 mm i 400 mm, a ima i digitalno poboljšanu opciju od 800 mm, za snimke udaljenih subjekata koji ispunjavaju kadar. U pitanju je savršen izbor za video zapise i fotografije na otvorenom, naročito kada je reč o posmatranju divljih životinja.

Ove praznične sezone pružite voljenim osobama nešto što će podstaći njihovu kreativnu stranu.



Napisao Markus Hokins

Slični proizvodi

Srodni članci